Gezonde voeding en traktaties

Voor het ‘10-uurtje’ en de lunch is het fijn als de broodtrommel gevuld is met gezonde voeding zoals: boterhammen, fruit en groente. Water is vaak een prima drankje voor erbij. Snoep en chocolade is niet toegestaan als '10-uurtje' of lunch, dit zal worden teruggegeven naar huis.

Graag vragen we uw aandacht voor allergieën. Zo zijn wij een pinda en notenvrije school.

De verjaardag is voor alle kinderen een speciale dag. Ze worden deze dag in het zonnetje gezet. Uiteraard mag de jarige trakteren in de klas, iets lekkers, maar niet te veel en enigszins gezond. De jarige kinderen mogen die dag langs de andere groepen met een mooie grote kaart, waarop de juffen en meesters een felicitatie schrijven en een sticker plakken. De juffen en meesters mogen tijdens dit moment getrakteerd worden.