Schooltijden

De kinderen beginnen vroeg en houden ’s middags ook vroeg op. Dat betekent dat de tijd tussen de middag beperkt is. De meeste kinderen maken dan ook gebruik van de overblijfvoorziening. Natuurlijk mag u uw kind tussen de middag naar huis halen, wij verwachten uw kind dan op tijd weer in de klas. De schooltijden zijn als volgt vastgesteld:

Jacob de Graefflaan:

ma - vr: 8.30 – 14.45 uur

woe: 8.30 - 12.15 uur
(u kunt de leerkracht vragen hoe laat de kinderen pauze hebben, deze tijden verschillen per groep)

Van Hoornbeekstraat:

ma - vr: 8.30 – 14.45 uur

woe: 8.30 - 12.15 uur

De school begint voor alle groepen om 8.30 uur en onze deuren gaan open om 8.15 uur. Te laat komen is niet leuk voor uw kind en storend voor de medeleerlingen en leerkracht. Het is belangrijk dat iedereen op tijd is, zodat de lessen op tijd beginnen.

Wegbrengen in de ochtend

Groep 1/2
Iedere dag lopen de ouders mee tot het raam van de klas/ingang van de school. Woensdag en vrijdag is inloop tot in de klas (1x spelinloop en 1x boekje lezen).

Groep 3 t/m 8
De kinderen gaan direct naar binnen en nemen buiten het hek afscheid van hun ouders. Na schooltijd zijn wij er graag voor uw vragen en/of voor overleg. Eén keer per week bent u ’s morgens welkom in de school:

Maandag -> groepen 3 tot de deur van de klas
Dinsdag -> groepen 4 tot de deur van de klas